Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι ο Νόμος πλαίσιο του 1982 ήταν ένα πολύ σημαντικό νομοθέτημα το οποίο λειτούργησε θετικά σε πολλές κατευθύνσεις για την αναβάθμιση των ΑΕΙ.
Ευχάριστη ήταν πράγματι η έκπληξη από τη δημοσίευση του νέου Προγράμματος Σπουδών της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας.
Ψηφιακό Σχολείο, Ψηφιακή τάξη, Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (e-books), Ηλεκτρονική διοίκηση της Εκπαίδευσης, Νέες Τεχνολογίες και τέλος οι περιβόητες ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών), είναι μερικά προς υλοποίηση οράματα για την εκπαίδευση της νέας γενιάς αυτής της Χώρας.
Με πρόσφατη εγκύκλιο της Υπουργού Παιδείας προς τις σχολικές μονάδες προτείνεται η επιστροφή, από τους μαθητές/τριες, όσο το δυνατόν περισσότερων διδακτικών βιβλίων στο τέλος της σχολικής χρονιάς.
Το ξέραμε, αλλά τώρα με την οικονομική μας κατρακύλα το επιβεβαιώσαμε, ότι δηλ. οι εκπαιδευτικοί είναι οι χαμηλότερα αμειβόμενοι υπάλληλοι του ελληνικού δημοσίου. Ο τελευταίος κλητήρας της ΔΕΗ αμείβεται περισσότερο από έναν Διευθυντή Λυκείου.
Από τις 11 Μαΐου έως τις 31 Ιουνίου 2011 πραγματοποιείται για 17η χρονιά το Διεθνές Νεανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος στη Σικελία. Αποτελεί τη σημαντικότερη συνάντηση νέων από όλο τον κόσμο με θέμα το αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό δράμα.
"Νεοελληνικά στη Β' Λυκείου" (neoellinika.blogspot.com)
Πριν από τριάντα τόσο χρόνια, όσοι διδάσκαμε λογοτεχνία - ομολογώ με πολλή περίσκεψη και πληθωρικό δισταγμό - νιώθαμε σχεδόν μετέωροι.
Η πρόκληση που αντιμετωπίζει η Ελλάδα του 21ου αιώνα είναι η διαμόρφωση ενός δημοκρατικού πλαισίου κοινωνικών και πολιτισμικών αξιών που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες όλων των πολιτών της και θα καταξιώνεται σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο.