ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 32 από 41: << < > >>

"Εθελοντισμένοι" κρατικοί λειτουργοί

Κάθε εβδομάδα, εκατοντάδες άτομα με ακαδημαϊκά προσόντα, οι περισσότεροι κάτοχοι διδακτορικού, μπαίνουν στο αεροπλάνο στην Αθήνα ή τη Θεσσαλονίκη, προσγειώνονται κοντά σε ένα περιφερειακό πανεπιστήμιο, διδάσκουν ένα τσούρμο φοιτητών επί δύο μέρες (ενίοτε και μόνο μία), συνήθως διανυκτερεύουν και μετά επιστρέφουν σπίτια τους.

Δύο επέτειοι

Πέθανε στα τέλη Απριλίου ο Απόστολος Σάντας, γνωστός για την ηρωική υποστολή της γερμανικής σημαίας από το Βράχο της Ακρόπολης, μαζί με το Μανώλη Γλέζο.

Οι κατευθύνσεις και τα μαθήματα στο Νέο Λύκειο

Με το μεγαλόσχημο τίτλο, Νέο λύκειο: μετά το "Νέο Σχολείο" και πριν (από) το "Νέο ΑΕΙ" (!), το Υπουργείο Παιδείας παρουσίασε τις προτάσεις του για το "Νέο Λύκειο", που θα αρχίσει από την επόμενη σχολική χρονιά, ώστε κλιμακωτά να επεκταθεί η νέα δομή και στις άλλες τάξεις.

Γλωσσικός σνομπισμός και τηλεοπτικός γλωσσικός "αχταρμάς"

Η τάση του ανθρώπου να συμπεριφέρεται με έναν τρόπο που να δείχνει πως ξεχωρίζει από τους άλλους, πως ανήκει σε ανώτερη, καταξιωμένη κοινωνική ομάδα, φαίνεται πως είναι εγγενής.

Μέθοδος Tomatis: ένα εργαλείο για την πρόληψη των μαθησιακών δυσκολιών

Η μέθοδος Τomatis ξεκίνησε από τη Γαλλία τη δεκαετία του '50. Εμπνευστής και δημιουργός του προγράμματος ο Γάλλος ωτορινολαρυγγολόγος Alfred Tomatis, ειδικευμένος σε προβλήματα ακοής και λόγου

Για μια ακόμη χαμένη ευκαιρία

Φαίνεται πως ζούμε σε μια χώρα που το πάθημα δεν γίνεται μάθημα. Γιατί πώς αλλιώς να εξηγήσουμε τις τόσες χαμένες - πριν ακόμη ξεκινήσουν - "μεταρρυθμίσεις".

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: Τίτλοι τέλους!

Διαβάζοντας κανείς την πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για την ενοποίηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με άλλους φορείς που προέκυψαν ως αντίβαρο στη λειτουργία του, αντιλαμβάνεται αμέσως ότι πρόκειται για απόφαση που ικανοποιεί πλήρως όσους επιθυμούν την ένταξή του στις δομές του Υπουργείου και την πλήρη απονεύρωση της επιστημονικής του φυσιογνωμίας μέσα από την αφαίρεση των βασικών αρμοδιοτήτων του.

Συγχωνεύσεις με "Παιδαγωγικά Κριτήρια"

Κανείς δεν αμφισβητεί ότι ορισμένες σχολικές μονάδες λειτουργούσαν με πολύ μικρό μαθητών και έπρεπε εδώ και χρόνια να έχουν συγχωνευτεί με άλλες.

Ο θεσμός των Πανελληνίων εξετάσεων και οι καθηγητές πανεπιστημίου

Δεν υπάρχει, νομίζω, κανένας Έλληνας, που να μην πιστεύει πως όλοι οι θεσμοί, εκτός από έναν, είναι διαβρωμένοι και αναξιόπιστοι. Ο μόνος θεσμός που παραμένει αδιάβλητος και αξιόπιστος, παρά τις μακροχρόνιες προσπάθειες μερικών, είναι ο θεσμός των Πανελληνίων Εξετάσεων, την ευθύνη των οποίων έχει το Υπουργείο Παιδείας.


 Σελίδα 32 από 41: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο