ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Κωνσταντίνος Αγγελάκος

author-img
Προσωπικός Ιστοχώρος

Αρθρογραφία

 Σελίδα 3 από 4: << < > >>

Ο νέος Νόμος για τα ΑΕΙ θα κριθεί στην πράξη

Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι ο Νόμος –πλαίσιο του 1982 ήταν ένα πολύ σημαντικό νομοθέτημα το οποίο λειτούργησε θετικά σε πολλές κατευθύνσεις για την αναβάθμιση των ΑΕΙ.

Βιβλιοσυστάσεις Τεύχους 138

Ενδιαφέρουσα εκδοτική πρόταση με αρκετά αξιόλογα κείμενα διεπιστημονικού χαρακτήρα τα οποία πραγματεύονται τις αντιφάσεις, τα διλήμματα και τις αντιπαραθέσεις που προκαλεί ο συσχετισμός των εννοιών "πολιτισμική ετερότητα" και "ανθρώπινα δικαιώματα" στο σύγχρονο κοινωνικό περιβάλλον.

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο: Τίτλοι τέλους!

Διαβάζοντας κανείς την πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για την ενοποίηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με άλλους φορείς που προέκυψαν ως αντίβαρο στη λειτουργία του, αντιλαμβάνεται αμέσως ότι πρόκειται για απόφαση που ικανοποιεί πλήρως όσους επιθυμούν την ένταξή του στις δομές του Υπουργείου και την πλήρη απονεύρωση της επιστημονικής του φυσιογνωμίας μέσα από την αφαίρεση των βασικών αρμοδιοτήτων του.

Συγχωνεύσεις με "Παιδαγωγικά Κριτήρια"

Κανείς δεν αμφισβητεί ότι ορισμένες σχολικές μονάδες λειτουργούσαν με πολύ μικρό μαθητών και έπρεπε εδώ και χρόνια να έχουν συγχωνευτεί με άλλες.

Βιβλιοσυστάσεις Τεύχους 135

Μία συνοπτική και συνάμα περιεκτική θεώρηση του φαινομένου της ευρωπαϊκής ενότητας (με 3 παραρτήματα, με χάρτες, πίνακες και αυθεντικά κείμενα).

Αυτομόρφωση και ιδεολογικός πειθαναγκασμός

Εκπλήσσομαι, ειλικρινά, όταν ακούω κραυγές για το ιδεολογικό πλαίσιο τόσο του αρχικού κειμένου όσο και της παραγωγής λόγου (στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στις Πανελλήνιες εξετάσεις) από ανθρώπους που γνωρίζουν καλά το ρόλο του σχολείου- και κατά συνέπεια των εξετάσεων- ως ιδεολογικού μηχανισμού του κράτους.

Μαθητές και Αρχαία ελληνικά: μια σχέση μίσους

Μια σχέση βασισμένη σε μια παρωχημένη μορφή διδασκαλίας η οποία βομβαρδίζει καθημερινά τους μαθητές με γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα, ασύνδετα και απόμακρα από το αρχαίο κείμενο.

Ας Απολογηθούν Δημόσια

Όσοι γραφειοκράτες (χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση) πρότειναν πανηγυρικά φέτος τη μείωση της βαθμολογίας του γραπτού κειμένου στη Νεοελληνική Γλώσσα στις 40 μονάδες για λόγους αντικειμενικότερης βαθμολόγησης και όσοι επέλεξαν τα θέματα των εξετάσεων, ας απολογηθούν τώρα δημόσια στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ και στην εκπαιδευτική κοινότητα για την αύξηση των αναβαθμολογήσεων στο γλωσσικό μάθημα.

«Η καταστροφή των βιβλίων και η ιδεολογία του αχταρμά στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας»

Η μορφή και το περιεχόμενο της φετινής εξέτασης στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας θα αποδειχθούν ιδιαίτερα επώδυνα σε ιδεολογικό και βαθμολογικό επίπεδο για τους μαθητές ,τους βαθμολογητές αλλά και για τη γλωσσική διδασκαλία στο σχολείο.

Ποιητικές Αναγνώσεις

Τάσος Δενέγρης
Λουκάς Κούσουλας-Στάθης Κουτσούνης(χειρόγραφα)
Άννα Καραλάζου-Μαθήτρια
Κώστας Λογαράς(χειρόγραφο)

ΑΞΙΟΛΟΓΩ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΙΩΝΩ ΔΕΚΑ ΜΟΝΑΔΕΣ....

Η πρόσφατη ανακοίνωση του ΥΠΕΠΘ για μείωση της βαθμολόγησης της παραγωγής γραπτού λόγου στις Πανελλήνιες εξετάσεις (από τις 50 στις 40 μονάδες) λειτουργεί πρώτα-πρώτα αποπροσανατολιστικά στην διεξαγωγή ενός σοβαρού, επιστημονικά τεκμηριωμένου δημόσιου διαλόγου για τον φορμαλιστικό τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησης της Νεοελληνικής γλώσσας κυρίως στις Πανελλήνιες εξετάσεις ,παράγοντας που επηρεάζει τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος στο Λύκειο.


 Σελίδα 3 από 4: << < > >>

Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο