Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Κωνσταντίνος Αγγελάκος

author-img
Προσωπικός Ιστοχώρος

Αρθρογραφία

 Σελίδα 3 από 3: << <

Συγχωνεύσεις με "Παιδαγωγικά Κριτήρια"

Κανείς δεν αμφισβητεί ότι ορισμένες σχολικές μονάδες λειτουργούσαν με πολύ μικρό μαθητών και έπρεπε εδώ και χρόνια να έχουν συγχωνευτεί με άλλες.

Βιβλιοσυστάσεις Τεύχους 135

Μία συνοπτική και συνάμα περιεκτική θεώρηση του φαινομένου της ευρωπαϊκής ενότητας (με 3 παραρτήματα, με χάρτες, πίνακες και αυθεντικά κείμενα).

Αυτομόρφωση και ιδεολογικός πειθαναγκασμός

Εκπλήσσομαι, ειλικρινά, όταν ακούω κραυγές για το ιδεολογικό πλαίσιο τόσο του αρχικού κειμένου όσο και της παραγωγής λόγου (στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στις Πανελλήνιες εξετάσεις) από ανθρώπους που γνωρίζουν καλά το ρόλο του σχολείου- και κατά συνέπεια των εξετάσεων- ως ιδεολογικού μηχανισμού του κράτους.

Μαθητές και Αρχαία ελληνικά: μια σχέση μίσους

Μια σχέση βασισμένη σε μια παρωχημένη μορφή διδασκαλίας η οποία βομβαρδίζει καθημερινά τους μαθητές με γραμματικά και συντακτικά φαινόμενα, ασύνδετα και απόμακρα από το αρχαίο κείμενο.

Ας Απολογηθούν Δημόσια

Όσοι γραφειοκράτες (χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση) πρότειναν πανηγυρικά φέτος τη μείωση της βαθμολογίας του γραπτού κειμένου στη Νεοελληνική Γλώσσα στις 40 μονάδες για λόγους αντικειμενικότερης βαθμολόγησης και όσοι επέλεξαν τα θέματα των εξετάσεων, ας απολογηθούν τώρα δημόσια στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ και στην εκπαιδευτική κοινότητα για την αύξηση των αναβαθμολογήσεων στο γλωσσικό μάθημα.

«Η καταστροφή των βιβλίων και η ιδεολογία του αχταρμά στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας»

Η μορφή και το περιεχόμενο της φετινής εξέτασης στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας θα αποδειχθούν ιδιαίτερα επώδυνα σε ιδεολογικό και βαθμολογικό επίπεδο για τους μαθητές ,τους βαθμολογητές αλλά και για τη γλωσσική διδασκαλία στο σχολείο.

Ποιητικές Αναγνώσεις

Τάσος Δενέγρης
Λουκάς Κούσουλας-Στάθης Κουτσούνης(χειρόγραφα)
Άννα Καραλάζου-Μαθήτρια
Κώστας Λογαράς(χειρόγραφο)

ΑΞΙΟΛΟΓΩ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΙΩΝΩ ΔΕΚΑ ΜΟΝΑΔΕΣ....

Η πρόσφατη ανακοίνωση του ΥΠΕΠΘ για μείωση της βαθμολόγησης της παραγωγής γραπτού λόγου στις Πανελλήνιες εξετάσεις (από τις 50 στις 40 μονάδες) λειτουργεί πρώτα-πρώτα αποπροσανατολιστικά στην διεξαγωγή ενός σοβαρού, επιστημονικά τεκμηριωμένου δημόσιου διαλόγου για τον φορμαλιστικό τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησης της Νεοελληνικής γλώσσας κυρίως στις Πανελλήνιες εξετάσεις ,παράγοντας που επηρεάζει τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος στο Λύκειο.

"Αναθέσεις Μαθημάτων με επιλεκτική ευαισθησία!"

Μέσα στη ραστώνη του Αυγούστου διαβάσαμε στα ψιλά μιας εφημερίδας την παρακάτω είδηση: "Δεκτή έκανε την εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για την τροποποίηση της εγκυκλίου περί αναθέσεων μαθημάτων Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου, ο υφυπουργός Παιδείας Ανδρέας Λυκουρέτζος.

"Τo γλωσσικό μάθημα ανάμεσα σε «ψεγάδια» και «παρωχημένες» εξεταστικές νοοτροπίες"

Η φετινή επιτροπή εξετάσεων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας θέλησε να πρωτοτυπήσει μόνο στην επιλογή του κειμένου. Δεν έλαβε όμως υπόψη της ότι τα δοκίμια στοχασμού με τη μεταφορική χρήση της γλώσσας δεν είναι μόνο απαιτητικά στην περιληπτική τους απόδοση αλλά και στην προσέγγιση της σημασίας των λέξεων.

Για τα σχολεία με όνομα αλλά χωρίς ταυτότητα

Η πρωτοβουλία του Υπουργού Παιδείας να αποκτήσει όνομα κάθε σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα είχε ενδιαφέρον αν συνοδεύονταν από μια σειρά προτάσεων για την αναβάθμιση του ρόλου των σχολείων.


 Σελίδα 3 από 3: << <

Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο