Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Κωνσταντίνος Αγγελάκος

author-img
Προσωπικός Ιστοχώρος

Αρθρογραφία

 Σελίδα 3 από 3: << <

Ποιητικές Αναγνώσεις

Τάσος Δενέγρης
Λουκάς Κούσουλας-Στάθης Κουτσούνης(χειρόγραφα)
Άννα Καραλάζου-Μαθήτρια
Κώστας Λογαράς(χειρόγραφο)

ΑΞΙΟΛΟΓΩ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΙΩΝΩ ΔΕΚΑ ΜΟΝΑΔΕΣ....

Η πρόσφατη ανακοίνωση του ΥΠΕΠΘ για μείωση της βαθμολόγησης της παραγωγής γραπτού λόγου στις Πανελλήνιες εξετάσεις (από τις 50 στις 40 μονάδες) λειτουργεί πρώτα-πρώτα αποπροσανατολιστικά στην διεξαγωγή ενός σοβαρού, επιστημονικά τεκμηριωμένου δημόσιου διαλόγου για τον φορμαλιστικό τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησης της Νεοελληνικής γλώσσας κυρίως στις Πανελλήνιες εξετάσεις ,παράγοντας που επηρεάζει τον τρόπο διδασκαλίας του μαθήματος στο Λύκειο.

"Αναθέσεις Μαθημάτων με επιλεκτική ευαισθησία!"

Μέσα στη ραστώνη του Αυγούστου διαβάσαμε στα ψιλά μιας εφημερίδας την παρακάτω είδηση: "Δεκτή έκανε την εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για την τροποποίηση της εγκυκλίου περί αναθέσεων μαθημάτων Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου, ο υφυπουργός Παιδείας Ανδρέας Λυκουρέτζος.

"Τo γλωσσικό μάθημα ανάμεσα σε «ψεγάδια» και «παρωχημένες» εξεταστικές νοοτροπίες"

Η φετινή επιτροπή εξετάσεων στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας θέλησε να πρωτοτυπήσει μόνο στην επιλογή του κειμένου. Δεν έλαβε όμως υπόψη της ότι τα δοκίμια στοχασμού με τη μεταφορική χρήση της γλώσσας δεν είναι μόνο απαιτητικά στην περιληπτική τους απόδοση αλλά και στην προσέγγιση της σημασίας των λέξεων.

Για τα σχολεία με όνομα αλλά χωρίς ταυτότητα

Η πρωτοβουλία του Υπουργού Παιδείας να αποκτήσει όνομα κάθε σχολική μονάδα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα είχε ενδιαφέρον αν συνοδεύονταν από μια σειρά προτάσεων για την αναβάθμιση του ρόλου των σχολείων.


 Σελίδα 3 από 3: << <

Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο