Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Παναγιώτης Γατσωτής

Ο Παναγιώτης Γατσωτής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1964 και εργάζεται στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Έχει ειδικευθεί στη Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ιστορία (μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης από το Πανεπιστήμιο Αθήνας το 1995) και στη Διδακτική της Ιστορίας (διδακτορικό από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου το 2005). Έχει συγγράψει βιβλία για εκπαιδευτικούς, ενώ πολλά άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε βιβλία και περιοδικά με εκπαιδευτικά και ιστορικά περιεχόμενα. Οι «Διδακτικές προσεγγίσεις του Ολοκαυτώματος με την αξιοποίηση έργων τέχνης» και οι «Δεξιότητες, προγράμματα σπουδών και εναλλακτικές προσεγγίσεις στη σύγχρονη ιστορική εκπαίδευση» αποτελούν τις δύο μονογραφίες του που έχουν αναρτηθεί στον ιστότοπο του academia.edu. Έχει επίσης συμμετάσχει σε ομάδες παραγωγής διδακτικού υλικού για το μάθημα της Ιστορίας (σχολικό εγχειρίδιο, προγράμματα σπουδών και εναλλακτικό εκπαιδευτικό υλικό). Συνεργάζεται με το περιοδικό Νέα Παιδεία και τον Όμιλο για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα.


Αρθρογραφία

Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Απρίλιο
  • Νέες εκδόσεις
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Συνέδρια
  • Τοπική Ιστορία
  • Για την Ουκρανία και την ιστορία της
  • Αρθρογραφία
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Μάρτιο του 2022

Οι προτάσεις της Ομάδας Ιστορίας γι' αυτόν τον μήνα.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Φεβρουάριο 2022

Η Ομάδα Ιστορίας μάς προτείνει για τον Φεβρουάριο

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιανουάριο 2022

Οι προτάσεις της Ομάδας Ιστορίας για τον Ιανουάριο του 2022

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Προτάσεις από την Ομάδα Ιστορίας (Δεκέμβριος 2021)

H Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Δεκέμβριο του 2021

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.) στο μάθημα της Ιστορίας Λυκείου; Ίσως μία άλλη.

"Ο στόχος μου ήταν να αναδείξω την κατά την εκτίμησή μου ασυμβατότητα της ΤΘΔΔ, όπως αυτή καλείται να λειτουργήσει σήμερα, με βασικά διακυβεύματα της σύγχρονης ιστορικής εκπαίδευσης. Πιστεύω ωστόσο ότι θεσμικές αλλαγές μπορούν να την μετατρέψουν σε πολύ χρήσιμο, ανοιχτό και προσβάσιμο σε όλους-όλες αποθετήριο, με πολυτροπικό υλικό, που θα υποστηρίζει πολυεπίπεδα και δεν θα ποδηγετεί τη διδακτική πράξη."

Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Νοέμβριο

Οι προτάσεις της Ομάδας Ιστορίας για τον Νοέμβριο 2021

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Σχόλιο για τα θέματα της Ιστορίας Ανθρωπιστικών Σπουδών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις της 22ας Ιουνίου 2021

Τα φετινά θέματα στο μάθημα της Ιστορίας Ανθρωπιστικών Σπουδών παρουσίαζαν αρκετές ομοιότητες με τα προηγούμενα χρόνια, αλλά είχαν και κάποιες ενδιαφέρουσες διαφορές.

 

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιούνιο

Δείτε τις προτάσεις της Ομάδας Ιστορίας για τον Ιούνιο 2021.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Μάιο

Οι προτάσεις της Ομάδας Ιστορίας για τον Μάιο του 2021

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Προτάσεις από την Ομάδα Ιστορίας (Απρίλιος 2021)

Οι προτάσεις από την Ομάδα Ιστορίας για τον μήνα Απρίλιο.

Φωτογραφία: General view of the Long Room in the Trinity College Library, the largest library in Ireland on April 19, 2016 in Dublin.
Vincent Isore - Getty Images
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Προτάσεις από την Ομάδα Ιστορίας

Οι προτάσεις της Ομάδας Ιστορίας (νέες εκδόσεις, ημερίδες, συνέδρια, ομιλίες, εκπαιδευτικά προγράμματα).

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Ιστορία: Προτάσεις από την Ομάδα Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών

Προτάσεις για νέες εκδόσεις, διδακτικό υλικό, ημερίδες, συνέδρια, διεθνείς τοποθετήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα από τους Παναγιώτη Γατσωτή και Ηλία Στουραΐτη.

Για την Τράπεζα Θεμάτων στο μάθημα της Ιστορίας τοποθετείται ο Όμιλος για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία

Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο