ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Συντάκτες

Φωτεινή Καλογερογιάννη

author-img

Η Φωτεινή Καλογερογιάννη είναι πτυχιούχος του Τμήματος Φιλολογίας του ΕΚΠΑ. Πραγματοποίησε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του ιδίου πανεπιστημίου και από το 2020 είναι διδάκτωρ του Παιδαγωγικού Τμήματος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Φιλοσοφικής Σχολής όπου εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή με θέμα « Διερεύνηση των παραγόντων βελτίωσης των γλωσσικών ικανοτήτων σε Ρομά μαθητές Γυμνασίου». Έχει συμμετάσχει από το 2014 σε ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα για την ένταξη και την εκπαίδευση των μαθητών Ρομά και έχει εργαστεί ως καθηγήτρια στον ιδιωτικό τομέα με αντικείμενο διδασκαλίας το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας. Από το 2017 συμμετέχει ως προσκεκλημένη ομιλήτρια σε μαθήματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας τόσο σε προπτυχιακό, όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο με αντικείμενο την διαπολιτισμική επικοινωνία και το εκπαιδευτικό υλικό, ενώ στο χειμερινό εξάμηνο 2020/21 συνεργάζεται με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ για την υλοποίηση της πρακτικής άσκησης των φοιτητών του ΠΜΣ «Θεωρία, Πράξη & Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου: Διαπολιτισμική εκπαίδευση». Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη διαπολιτισμική επικοινωνία, στην διαπολιτισμική εκπαίδευση, με έμφαση στην διαμόρφωση της ιδιότητας του πολίτη, και τη διδακτική της γλώσσας σε περιβάλλοντα πολιτισμικής ετερότητας.

 


Αρθρογραφία

Η επάρκεια του/της εργασιακού/-ής συμβούλου σε πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα: μια ποσοτική προσέγγιση

Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη διερεύνηση της πολυπολιτισμικής διάστασης της επαγγελματικής ταυτότητας των εργασιακών συμβούλων, καθώς και στη διερεύνηση της επαρκούς ανάπτυξής της για την αποτελεσματική παροχή των συμβουλευτικών υπηρεσιών. 

Περιεχόμενα τευχών 189-190 (διπλό τεύχος)
  • Κύριο άρθρο
  • Σχόλια
  • Απόψεις συναδέλφων
  • Παιδαγωγικά ζητήματα και ερευνητικές δράσεις
  • Προσεγγίσεις των ανθρωπιστικών μαθημάτων (Φθλοσοφία, Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία)
  • Λογοτεχνική Νέα Παιδεία – Νέες αναγνώσεις
  • Βιβλιοσυστάσεις – Βιβλιοκριτική
Από την παιδική ηλικία στην ενηλικίωση

"Τα πρωτοβρόχια είναι ένα μυθιστόρημα ενηλικίωσης, μια ιστορία αναζήτησης της προσωπικής ταυτότητας, ένα ταξίδι ωρίμανσης, το οποίο περιλαμβάνει γλυκόπικρα περιστατικά της καθημερινότητας, μικρά και μεγάλα γεγονότα της προσωπικής και οικογενειακής ζωής, καθώς και της τοπικής κοινότητας, αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας που μας επιβεβαιώνει ότι η παιδική ηλικία μάς ακολουθεί όπου κι αν πάμε και αφήνει κάτι ανεξίτηλο μέσα μας."

Γράφει η Φωτεινή Καλογερογιάννη

 

Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, ολική, μερική ή περιληπτική αναπαραγωγή, η κατά παράφραση ή διασκευή των κειμένων που περιέχονται στο τεύχος με οποιονδήποτε τρόπο (ηλεκτρονικό, μηχανικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλο), χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη.

Περιεχόμενα τεύχους 182

ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ

ΣΧΟΛΙΑ

Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ

ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΤΙΚH

 


Επιστροφή

Ενημερωτικό δελτίο