ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 5 από 55: << < > >>

Μετάφραση και Εκπαίδευση, τα δικαιώματα γλώσσας των αλλόγλωσσων προσφυγικών και μεταναστευτικών πληθυσμών

"Η έρευνα στόχευε στην ανίχνευση των γλωσσικών στάσεων και απόψεων που κυριαρχούν στο ελληνικό σχολικό πλαίσιο απέναντι σε αλλόγλωσσους προσφυγικούς και μεταναστευτικούς πληθυσμούς καθώς επίσης, και στον εντοπισμό των γλωσσικών πρακτικών που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά μέσα στο σχολικό πλαίσιο."

 

Συμπεριληπτική εξ αποστάσεως μάθηση: Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης και διαδικτυακές κοινότητες πρακτικής στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών

"Το παράδειγμα του συγκεκριμένου επιμορφωτικού προγράμματος προσφέρει μια δέσμη σχεδιαστικών πρακτικών, οι οποίες αφενός επικυρώνουν τη θέση του McLuhan για την ψηφιακή συνθήκη («Το μέσο είναι το μήνυμα») και αφετέρου καλλιεργούν τον πολυτροπικό γραμματισμό και τις συνεργατικές κουλτούρες μάθησης στη διδασκαλία από απόσταση."

Όταν απουσιάζει η Παιδαγωγική…

"Και δεν μπορεί, γιατί οι συγκεκριμένες αντιφάσεις του εκπαιδευτικού υλικού δεν είναι απλές «αστοχίες». Απορρέουν από τον θεσμικό λόγο για την εκπαίδευση, ο οποίος παραμένει βαθιά συντηρητικός και αποδεικνύουν πως οι αναφορές σε σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις είναι προσχηματικές."

Γράφει η Ελευθερία Παπαμανώλη

In memoriam: Κώστας Μπαλάσκας

"Μετά την αδόκητη απώλεια του αγαπητού μας δασκάλου, εκλεκτού φιλολόγου, συγγραφέα, επίτιμου συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και κυρίως συνιδρυτή, Διευθυντή, Συμβούλου Έκδοσης του περιοδικού Νέα Παιδεία Κώστα Μπαλάσκα όλοι χρησιμοποιήσαμε τη φράση «γίναμε φτωχότεροι». Προσωπικά θα χρησιμοποιώ τώρα και στο μέλλον τη φράση «είμαστε πλουσιότεροι» χάρη στην πνευματική και ηθική κληρονομιά του αγαπημένου μας Κώστα."

Περιεχόμενα τεύχους 185
  • Κύριο άρθρο
  • Σχόλια
  • Παιδαγωγικές προσεγγίσεις και ερευνητικές δράσεις
  • Ζητήματα και προσεγγίσεις ανθρωπιστικών μαθημάτων (Ιστορία, Γλώσσα, Λογοτεχνία)
  • Βιβλιοκριτική
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Μάρτιο 2023
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά
  • On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
  • Εκθέσεις, συνέδρια
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
«Ο Λόγος στην ψηφιακή εποχή και ο ρόλος της εκπαίδευσης»

Ημερίδα Διεπιστημονικού Προβληματισμού - Κυριακή, 19 Μαρτίου 2023, Αθήνα, Σχολή Μωραΐτη 

Στη σελίδα θα βρείτε βιντεοσκοπημένες όλες τις εισηγήσεις.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Φεβρουάριο 2023

Νέες εκδόσεις

Επετειακά

On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα

Εκθέσεις-συνέδρια

Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση

Αρθρογραφία

Διεθνείς τοποθετήσεις

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιανουάριο 2023
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά
  • On line για τραυματικά και επίμαχα ιστορικά ζητήματα
  • Εκθέσεις, συνέδρια
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Διαγωνισμοί
  • Αρθρογραφία
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Ρεαλισμός ή μυθοποίηση των προγραμμάτων σπουδών;

"Η αλλαγή των Προγραμμάτων Σπουδών" παρουσιάζεται κάθε φορά ως πανάκεια για τη «μεταρρύθμιση» του εκπαιδευτικού συστήματος, χωρίς να έχουν διερευνηθεί οι βασικοί λόγοι της «αποτυχίας» ή της απόρριψης των υπαρχόντων ή των προηγούμενων προγραμμάτων ή οι άλλες δομικές αλλαγές που απαιτούνται στην οργάνωση και καθημερινότητα της σχολικής πράξης."

του Κωνσταντίνου Αγγελάκου

Επιμόρφωση στα Νέα Προγράμματα Σπουδών: η τρίτη πράξη

"Το πώς ακριβώς γίνεται αντιληπτή η επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού από το ΙΕΠ είναι εμφανές από το πώς οργανώνει τις επιμορφώσεις, οι οποίες τύποις μόνο στηρίζουν τον εκπαιδευτικό στο να κατανοήσει τις εκπαιδευτικές αλλαγές."

της Ελευθερίας Παπαμανώλη


 Σελίδα 5 από 55: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο