ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 3 από 40: << < > >>

Λατινικά Γ' Λυκείου: Προβληματισμοί και Προτάσεις

Αφορμή γι’ αυτή την παρέμβαση στάθηκε ο διάλογος που αναπτύχθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τα προβλήματα που διαπιστώνονται στην τάξη, κατά τη διδασκαλία των Λατινικών της Γ' Λυκείου, το παρόν σχολικό έτος (2021-2022).

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Αξιολόγηση στη σχολική εκπαίδευση. Να βάλουμε «το άλογο μπροστά από το κάρο»

Το άρθρο αυτό του Γιώργου Μπαγάκη αποτελεί το τρίτο και τελευταίο άρθρο που δημοσιεύεται τις τελευταίες εβδομάδες.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Ἐν ἀρχῇ ἦν ὁ Λόγος

Η ιστορία του ανθρώπου ταυτίζεται με την ιστορία του λόγου του. Άνθρωπος σημαίνει  λόγος. Η όποια προηγούμενη κατάστασή του είναι προανθρώπινη. Και  εν αρχή και πάντοτε και παντού τα πάντα διέπει ο λόγος, άρρηκτα (και αποκλειστικά) δεμένος με τον άνθρωπο και με την κοινωνική ζωή  του σε όλη την  εξελικτική πορεία της.

Απόψεις συναδέλφων για τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στην Α' Λυκείου

Στις 8/2/2021 αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του περιοδικού Νέα Παιδεία ερωτηματολόγιο για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών της Α’ Λυκείου, το οποίο προσκαλούνταν να απαντήσουν συνάδελφοι που κατά τη φετινή σχολική χρονιά (2020-2021) διδάσκουν το συγκεκριμένο μάθημα. Στόχος ήταν να αποτυπωθεί η εμπειρία τους από αυτή την αλλαγή.

Το ερωτηματολόγιο απαντήθηκε από 105 συναδέλφους, αριθμός που επιτρέπει μια πρώτη αποτύπωση των απόψεων τους σχετικά με την αλλαγή.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Ανοίξτε τα σχολεία και τα πανεπιστήμια  στους ανθρώπους του βιβλίου, της Τέχνης, του πολιτισμού!

Πρόταση του παλιότερου ελληνικού παιδαγωγικού περιοδικού, της Νέας Παιδείας.

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΕκτός θεματικής κατηγορίας
Αλήθειες για την πρόσφατη "διδασκαλία από απόσταση"

Πράγματι η πρόσφατη επιδημία κατέλαβε εξαπίνης σε οργανωτικό επίπεδο  το χώρο της υποχρεωτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς υπήρξε η  άμεση ανάγκη διδασκαλίας με τη χρήση της τεχνολογίας. Παρά τα τόσα κοινοτικά πλαίσια στήριξης και τα τόσα ΕΣΠΑ το επίπεδο της υλικοτεχνικής υποδομής αλλά  και η ένταξη των τεχνολογιών στη διδασκαλία επιβεβαιώθηκε ότι βρίσκεται σε δραματική και αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας

 Στα μέσα Μαΐου η Υπουργίνα της Παιδείας κα Κεραμέως κατέθεσε το Νομοσχέδιο για την Παιδεία. Δεν πρόλαβε όμως να το καταθέσει  κι αμέσως όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης αλλά και τα συνδικάτα ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και πανεπιστημιακών έβγαλαν ανακοίνωση κατακεραυνώνοντας το νομοσχέδιο και απαιτώντας την απόσυρσή του.

Το απρόοπτο και οι επιπτώσεις

Το απρόοπτο έρχεται ξαφνικά χωρίς να το περιμένεις και μπορεί να σου αλλάξει τη ζωή. Δεν προλάβαμε να απολαύσουμε την πολιτική μας «κανονικότητα», όταν ένας κορωνοϊός που ενέσκηψε εκ Κίνας μας έδειξε την πραγματική μη κανονικότητα.


 Σελίδα 3 από 40: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο