ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 4 από 41: << < > >>

Αλήθειες για την πρόσφατη "διδασκαλία από απόσταση"

Πράγματι η πρόσφατη επιδημία κατέλαβε εξαπίνης σε οργανωτικό επίπεδο  το χώρο της υποχρεωτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς υπήρξε η  άμεση ανάγκη διδασκαλίας με τη χρήση της τεχνολογίας. Παρά τα τόσα κοινοτικά πλαίσια στήριξης και τα τόσα ΕΣΠΑ το επίπεδο της υλικοτεχνικής υποδομής αλλά  και η ένταξη των τεχνολογιών στη διδασκαλία επιβεβαιώθηκε ότι βρίσκεται σε δραματική και αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας

 Στα μέσα Μαΐου η Υπουργίνα της Παιδείας κα Κεραμέως κατέθεσε το Νομοσχέδιο για την Παιδεία. Δεν πρόλαβε όμως να το καταθέσει  κι αμέσως όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης αλλά και τα συνδικάτα ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και πανεπιστημιακών έβγαλαν ανακοίνωση κατακεραυνώνοντας το νομοσχέδιο και απαιτώντας την απόσυρσή του.

Το απρόοπτο και οι επιπτώσεις

Το απρόοπτο έρχεται ξαφνικά χωρίς να το περιμένεις και μπορεί να σου αλλάξει τη ζωή. Δεν προλάβαμε να απολαύσουμε την πολιτική μας «κανονικότητα», όταν ένας κορωνοϊός που ενέσκηψε εκ Κίνας μας έδειξε την πραγματική μη κανονικότητα.

Κολλεγίων δικαίωσις: συνειδητή πολιτική επιλογή οριστικής αποδόμησης

Η πρόσφατη  νομοθετική ρύθμιση για ανεξέλεγκτη ένταξη και των αποφοίτων  κολεγίων στο μελλοντικό εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας δεν αποτελεί μόνο ισχυρή  απόδειξη  εξυπηρέτησης συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων.

Μια διαφορετική ομιλία σε ορκωμοσία πτυχιούχων Πληροφορικής

Αξιότιμε κ. Πρύτανη, κ. Κοσμήτορες, κ. Πρόεδροι, αγαπητοί γονείς, αγαπημένοι φοιτητές,

Η σημερινή μέρα ορκωμοσίας είναι ιδιαίτερα χαρμόσυνη, ξέχειλη από τη χαρά σας σε αυτή τη σημαντική στιγμή για εσάς και τις οικογένειές σας. Κόποι πολλών χρόνων ανταμείβονται και όνειρα για το μέλλον καταστρώνονται.

Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: μια δομή οδηγός για τη σύνολη εκπαίδευση

Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένας θεσμός της Εκπαίδευσης Ενηλίκων με τεράστια εκπαιδευτική, οικονομική, κοινωνική, πολιτική και πολιτιστική σημασία.

Ημερίδα της Ακαδημίας Αθηνών για την προαγωγή και ενίσχυση των κλασικών γραμμάτων στην εκπαίδευση

Η Ακαδημία Αθηνών – και ειδικότερα το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής και Λατινικής Γραμματείας (ΚΕΕΛΓ), σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ), στη Θεσσαλονίκη, οργάνωσε ημερίδα με θέμα: Η διδασκαλία των κλασικών γραμμάτων στην ελληνική εκπαίδευση. Αναζητώντας το σχολικό παράδειγμα του 21ου αιώνα.

Συνυπολογισμός της βαθμολογίας λυκείου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ

Ανακοινώθηκε από την Υπουργό Παιδείας ανάμεσα σε άλλες πρωτοβουλίες ότι:

α) Θα επαναφέρει την τράπεζα θεμάτων, β) από το σχ. έτος 2020-1 η βαθμολογία των τριών τάξεων του Λυκείου θα συνυπολογίζεται στην εισαγωγή των μαθητών στα ΑΕΙ.

Φανούρης Βώρος

Στις 16 Γενάρη του 2020 έφυγε από τη ζωή ο Φανούρης Βώρος, στα 87 του χρόνια. Κεφαλλονίτης από το Ληξούρι, σπούδασε φιλολογία και φιλοσοφία στην Αθήνα και στο Εδιμβούργο, αλλά ασχολήθηκε περισσότερο με την Ιστορία.

Ο νέος ανθρωπισμός

Υπήρξε μια περίοδος, κυρίως κατά τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, που γινόταν στον τόπο μας έντονη αντιπαράθεση ανάμεσα στην αναπτυσσόμενη τεχνική και στον ανθρωπισμό νοούμενο πάντα σε σχέση με τα κλασικά γράμματα, την κλασική παιδεία και τις αξίες.


 Σελίδα 4 από 41: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο