ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 4 από 40: << < > >>

Κολλεγίων δικαίωσις: συνειδητή πολιτική επιλογή οριστικής αποδόμησης

Η πρόσφατη  νομοθετική ρύθμιση για ανεξέλεγκτη ένταξη και των αποφοίτων  κολεγίων στο μελλοντικό εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας δεν αποτελεί μόνο ισχυρή  απόδειξη  εξυπηρέτησης συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων.

Μια διαφορετική ομιλία σε ορκωμοσία πτυχιούχων Πληροφορικής

Αξιότιμε κ. Πρύτανη, κ. Κοσμήτορες, κ. Πρόεδροι, αγαπητοί γονείς, αγαπημένοι φοιτητές,

Η σημερινή μέρα ορκωμοσίας είναι ιδιαίτερα χαρμόσυνη, ξέχειλη από τη χαρά σας σε αυτή τη σημαντική στιγμή για εσάς και τις οικογένειές σας. Κόποι πολλών χρόνων ανταμείβονται και όνειρα για το μέλλον καταστρώνονται.

Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: μια δομή οδηγός για τη σύνολη εκπαίδευση

Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένας θεσμός της Εκπαίδευσης Ενηλίκων με τεράστια εκπαιδευτική, οικονομική, κοινωνική, πολιτική και πολιτιστική σημασία.

Ημερίδα της Ακαδημίας Αθηνών για την προαγωγή και ενίσχυση των κλασικών γραμμάτων στην εκπαίδευση

Η Ακαδημία Αθηνών – και ειδικότερα το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής και Λατινικής Γραμματείας (ΚΕΕΛΓ), σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ), στη Θεσσαλονίκη, οργάνωσε ημερίδα με θέμα: Η διδασκαλία των κλασικών γραμμάτων στην ελληνική εκπαίδευση. Αναζητώντας το σχολικό παράδειγμα του 21ου αιώνα.

Συνυπολογισμός της βαθμολογίας λυκείου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ

Ανακοινώθηκε από την Υπουργό Παιδείας ανάμεσα σε άλλες πρωτοβουλίες ότι:

α) Θα επαναφέρει την τράπεζα θεμάτων, β) από το σχ. έτος 2020-1 η βαθμολογία των τριών τάξεων του Λυκείου θα συνυπολογίζεται στην εισαγωγή των μαθητών στα ΑΕΙ.

Φανούρης Βώρος

Στις 16 Γενάρη του 2020 έφυγε από τη ζωή ο Φανούρης Βώρος, στα 87 του χρόνια. Κεφαλλονίτης από το Ληξούρι, σπούδασε φιλολογία και φιλοσοφία στην Αθήνα και στο Εδιμβούργο, αλλά ασχολήθηκε περισσότερο με την Ιστορία.

Ο νέος ανθρωπισμός

Υπήρξε μια περίοδος, κυρίως κατά τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, που γινόταν στον τόπο μας έντονη αντιπαράθεση ανάμεσα στην αναπτυσσόμενη τεχνική και στον ανθρωπισμό νοούμενο πάντα σε σχέση με τα κλασικά γράμματα, την κλασική παιδεία και τις αξίες.


 Σελίδα 4 από 40: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο