Πράγματι η πρόσφατη επιδημία κατέλαβε εξαπίνης σε οργανωτικό επίπεδο το χώρο της υποχρεωτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης καθώς υπήρξε η άμεση ανάγκη διδασκαλίας με τη χρήση της τεχνολογίας. Παρά τα τόσα κοινοτικά πλαίσια στήριξης και τα τόσα ΕΣΠΑ το επίπεδο της υλικοτεχνικής υποδομής αλλά και η ένταξη των τεχνολογιών στη διδασκαλία επιβεβαιώθηκε ότι βρίσκεται σε δραματική και αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
Στα μέσα Μαΐου η Υπουργίνα της Παιδείας κα Κεραμέως κατέθεσε το Νομοσχέδιο για την Παιδεία. Δεν πρόλαβε όμως να το καταθέσει κι αμέσως όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης αλλά και τα συνδικάτα ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και πανεπιστημιακών έβγαλαν ανακοίνωση κατακεραυνώνοντας το νομοσχέδιο και απαιτώντας την απόσυρσή του.
Το απρόοπτο έρχεται ξαφνικά χωρίς να το περιμένεις και μπορεί να σου αλλάξει τη ζωή. Δεν προλάβαμε να απολαύσουμε την πολιτική μας «κανονικότητα», όταν ένας κορωνοϊός που ενέσκηψε εκ Κίνας μας έδειξε την πραγματική μη κανονικότητα.
Η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση για ανεξέλεγκτη ένταξη και των αποφοίτων κολεγίων στο μελλοντικό εκπαιδευτικό δυναμικό της χώρας δεν αποτελεί μόνο ισχυρή απόδειξη εξυπηρέτησης συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων.
Αξιότιμε κ. Πρύτανη, κ. Κοσμήτορες, κ. Πρόεδροι, αγαπητοί γονείς, αγαπημένοι φοιτητές,
Η σημερινή μέρα ορκωμοσίας είναι ιδιαίτερα χαρμόσυνη, ξέχειλη από τη χαρά σας σε αυτή τη σημαντική στιγμή για εσάς και τις οικογένειές σας. Κόποι πολλών χρόνων ανταμείβονται και όνειρα για το μέλλον καταστρώνονται.
Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένας θεσμός της Εκπαίδευσης Ενηλίκων με τεράστια εκπαιδευτική, οικονομική, κοινωνική, πολιτική και πολιτιστική σημασία.
Η Ακαδημία Αθηνών και ειδικότερα το Κέντρον Ερεύνης της Ελληνικής και Λατινικής Γραμματείας (ΚΕΕΛΓ), σε συνεργασία με το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ), στη Θεσσαλονίκη, οργάνωσε ημερίδα με θέμα: Η διδασκαλία των κλασικών γραμμάτων στην ελληνική εκπαίδευση. Αναζητώντας το σχολικό παράδειγμα του 21ου αιώνα.
Ανακοινώθηκε από την Υπουργό Παιδείας ανάμεσα σε άλλες πρωτοβουλίες ότι:
α) Θα επαναφέρει την τράπεζα θεμάτων, β) από το σχ. έτος 2020-1 η βαθμολογία των τριών τάξεων του Λυκείου θα συνυπολογίζεται στην εισαγωγή των μαθητών στα ΑΕΙ.