ShareThis
Η Javascript πρέπει να είναι ενεργοποιημένη για να συνεχίσετε!

Άρθρα

 Σελίδα 3 από 56: << < > >>

Αντιλογίες-Αλήθειες-Αναπόδραστα

"Τίποτε άλλο δεν έχει αλλάξει αυτά τα χρόνια παρά μόνο ό,τι απαιτεί όχι δαπάνη σε χρήμα αλλά δαπάνη σε χρόνο. Νέα προγράμματα σπουδών, μεγαλεπήβολοι διδακτικοί στόχοι, αξιολογήσεις εκπαιδευτικών που έχουν προσληφθεί με αξιολογικά κριτήρια και διαθέτουν αυξημένα προσόντα, γραφειοκρατία κι επιμονή στο γράμμα του νόμου κι όχι στην ουσία του."

Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Απρίλιο 2024
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά
  • Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα, εκδηλώσεις
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Μάρτιο 2024
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά:
  • Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία
  • Εκδηλώσεις
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Φεβρουάριο 2024

Νέες εκδόσεις

Επετειακά

Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα:

Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση

Αρθρογραφία

Εκθέσεις

Διεθνείς τοποθετήσεις

Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Η Ομάδα Ιστορίας προτείνει για τον Ιανουάριο 2024
  • Νέες εκδόσεις
  • Επετειακά
  • Ημερίδες, συνέδρια, σεμινάρια, εκπαιδευτικά προγράμματα
  • Ιστότοποι-ιστοσελίδες με ενδιαφέρον για την ιστορική εκπαίδευση
  • Αρθρογραφία
  • Διεθνείς τοποθετήσεις
Μόνο σε ψηφιακή μορφήΙστορία
Ιδιωτικά πανεπιστήμια: το χρονικό και οι κίνδυνοι μιας προαναγγελθείσας εξέλιξης

"[...] Πού θα απασχοληθούν χιλιάδες πτυχιούχοι των πανεπιστημίων με πολύ αυξημένα προσόντα, με ειδικές μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές, τη στιγμή που τόσο η έρευνα όσο και οι αντίστοιχοι τομείς της οικονομίας δεν μπορούν να τους αξιοποιήσουν; [...] Πώς να λειτουργήσουν ποιοτικά και «ανταγωνιστικά» δημόσια (ή και ιδιωτικά πανεπιστήμια,) όταν το επίπεδο των αποφοίτων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης συνεχώς υποβαθμίζεται και δεν υπάρχει σοβαρός μεταρρυθμιστικός σχεδιασμός για τη βελτίωση της δομής, της λειτουργίας και του τρόπου διδασκαλίας και μάθησης στις δύο πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης;"


 Σελίδα 3 από 56: << < > >>

Ενημερωτικό δελτίο